четвер, 16 квітня 2020 р.

Формування позитивної самооцінки у діток з ООП

Важливу роль у формуванні позитивної самооцінки у діток з ООП відіграє оточення дитини, зокрема, батьки. Дітки, які відчувають, що батьки їх люблять і приймають, також навчаються любити й приймати себе. Яких рекомендацій варто дотримуватися у спілкуванні з вашою дитинкою? Нескладні завдання для формування позитивної самооцінки у діток: «Відповідальні обов’язки – створення «ситуації успіху» – Дитина розвиває почуття власної гідності, знаючи, що їй довіряють. Кращий спосіб зробити це – доручити дитині відповідальну роботу. Складіть список завдань, які під силу виконати вашій дитині (наприклад, поливати кімнатні рослини, гуляти із собакою, складати одяг, витирати посуд, тощо). – Якщо вона робить помилки, допоможіть їй виправити їх, але не наголошуйте на цьому. «Мої позитивні якості» – Разом із дитиною напишіть на листку паперу її позитивні якості, наприклад: що вона вміє робити, її гарні риси характеру, добрі вчинки. Прочитайте написане вами. – Час від часу повертайтеся до цього листка, щоб перечитати його. «Щоденник успіху» – «Щоденник успіху» – журнал в якому дитина самостійно, або за допомогою дорослого, записує (робить малюнок) свого певного досягнення (добра справа, правильно виконане завдання, тощо). “Казкотерапія” – Читайте та обговорюйте з дітками казки, оповідання, герої яких долали труднощі, були сильними та впевненими незважаючи на певні обмеження та перешкоди. – Це допоможе дитині ідентифікувати себе з героєм твору, запозичити його модель поведінки та підвищити свою самооцінку.

Немає коментарів:

Дописати коментар